niedziela, 17 października 2010

Metamorfoza Ksiezniczka_x3

Metamorfoza Ksiezniczka_x3 ...  zapraszam ...
Przed:Fryzura i kolor ładnie. Kokardka też pasuje.Sama kiedyś do tej fryzury taką miałam w tym samym miejscu.Oczy ,nos,usta,kształt twarzy wszystko dobre. Jest jednak jeden problem. Albo te kolczyki albo naszyjnik. Na pewno razem nie mogą być. I w końcu makijaż.... może zacznę od oczu. Kolor cieni bardzo,bardo ładny lecz ja trochę bym go  usunęła. Gdyby był by on przy samych oczach a nie,aż po brwi. Kolor szminki ujdzie lecz najładniejszym on nie jest. 
Ps.Proponuję dokupić sobie kosmetyki. 
Moja ocena:7,5/10 
Po:Zrobiłam z ciebie bez wątpienia elegantkę.Taka fryzura i kolczyki ... Nie miałaś innego cienia do oczy więc pomalowałam tym fioletem ale tylko trochę.Dodałam sztuczne rzęsy ,te mniejsze. Ust nie malowałam bo po co ? Ten jedyny kolor szminki  ,który miałaś zupełnie nie pasował. 
 To chyba tyle .  


Metamorfoza stroju . . . 
Przed:No sama nie wiem.Z jednej strony to przepięknie,bo gdy tylko zobaczyłam tę sukienkę w spoilerach od razu bardzo,bardzo,bardzo mi się spodobała . Lecz z drugiej strony coś mi tu nie gra . Gdybym miała do dyspozycji tylko te 3 rzeczy czyli sukienkę,buty i torbę nie wiele zastanawiając się wyrzucałabym torbę... Tylko buty i sukienka .Oczywiście ta torba jest bardzo ładna i mi się podoba lecz ją dałabym do np.tuniki,dżinsów i jakiś tam butów a nie do eleganckiej sukienki. Aaa i jeszcze rajstopy. Ale ona są bardzo przydatne. 
Moja ocena:8,5/10 

  

 Po:Tym razem ubrałam cię zwyczajnie.T-shirt,spodnie rurki ,buty za kostkę,białe i krawat.Wszystko wygląda bardzo ładnie . Wydaje mi się ,że to dobra metamorfoza ,ponieważ na obrazku nr.1 widać ciebie w pięknej sukni,pantofelkach a na obrazku nr. 2 w  dżinsach ,t-shirt-cie  jak zwykła dziewczyna . 
Mi się podoba a ci ? 




Anusinia555

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz