wtorek, 28 września 2010

Metamorfoza X_Lizaczek_X

Przed:Ładna fryzura i pasemka naprawdę bardzo fajnie ale te okulary ! I tu jest problem.Wyrzuć je są brzydkie tylko niszczysz ładny wygląd swojej dollki nimi. Bez nich będzie ładnie.Szminka ? .Może coś jaśniejszego.? Kolczyki w ustach ..no może gdyby był jeden.W makijaż nie wnikam ,ponieważ przykrywają go okulary.
Moja ocena:4/10
Po:Do ciebie pasowały po prostu wszystkie fryzury.Tak ładnie skomponowałaś usta,oczy,nos,karnacje ,że fryzura każda na ciebie by ładnie wyglądała.Ale dobra nie o przeszłości ^^
Użyłam tej fryzury ponieważ miałam (jak już wspomniałam) duże pole manewru a ,że tej fryzury nikt prawie nie używa to ją wzięłam.Makijaż.Nie miałaś zbyt wielu kosmetyków więc no zrobiłam taki.
Strój 
Przed:Ze strojem jest o wiele lepiej.Ubrałaś się luzacko.Nie wiem czy aż nie za bardzo? Ale dobra ładnie tylko jakiś dodatek by się przydał.
Moja ocena:7/10
Po:Również ubrałam cię luzacko ale z odrobiną elegancji. Większość tego ,że to wszystko sprawia ładny efekt to kolorystyka.Szczerze mówiąc to te buty mi się nie podobają ale nie miałaś innych. Mi się podoba a ci?
Anusinia555
_____________________________________________
Na blogu Stardoll-w-obiektywie.blogspot.com zorganizowałam konkurs.Chodzi o to ,żeby zrobić jak najładniejszy nagłówek na bloga.Zwycięzca dostanie 20 sd  + 2 i 3 miejsce nagrody niespodzianki. Więcej dowiecie się klikając na niebieski napis (stardoll-w-obiektywie....)
______________________________________________
W imieniu agusii555 i moim bardzo przepraszamy ,że rzadko robimy metamorfozy ale co poradzić gdy szkoła,szkoła i jeszcze raz szkoła :) . Ale że możecie dłużej poczekać nie znaczy ,że nie możecie dalej się zgłaszać do metamorfozy.
_______________________________________________

Pisała Anusinia555. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz