piątek, 3 września 2010

Metamorfoza MissAgusiaFun

Przed:Oprócz tego ,że makijaż trochę za wysoki to spoko.W tej stylizacji są plusy i minusy ale nie będę już wymieniać.
Moja ocena:6,5/10
Po:Mi się bardzo podoba,chociaż nie miałaś zbyt wielu kosmetyków ale sobie poradziłam.Tylko mogłabyś sobie kupić kredkę ale to już swoją drogą. No nie wiem co tam jeszcze...podoba się?
Stroik ^^ 
Przed:Niech tam będzie.Może buty nie zbyt ale niech już będzie.
Moja ocena:7/10
Po:Jak dla mnie no to fajnie.



anusinia555

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz