niedziela, 5 września 2010

Metamorfoza Ashencja

Przed : Asiu dolka bardzo ładna. Skromna ale ładna . Nie ma co zmieniać . ;)
Po : W tej fryzurze wyglądasz bardziej luzacko. Kolczyk dodaje ci drapieżności hehe :D
Tak trzymaj . Myślę że ci się podoba . ;)  
Fajnie ??
                                                                                              Metamorfoza by agusiaa555  ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz