środa, 11 sierpnia 2010

Metamorfoza DULCE3

Przed:Jest całkiem dobrze. Podoba mi się.Ale jednak za dużo masz ozdób.Wybrałabym albo gwiazdkę albo kolczyki albo naszyjnik.Albo to albo to trzeba się zdecydować.
Po:Skróciłam ci włosy i zmieniłam kolor na jaśniejszy.Myślę, że okulary i pieprzyk dodają ci powagi. Jest skromnie ale fajnie :)i Staraj się nie dodawać dużej ilości ozdób.
Podoba się ??? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz